Valborgsmäss;

Jaha, nu är det denna dagen igen då. Som vanligt blir det antagligen brasa uppe på Stalpet, pappa ska nämligen sjunga i år, hahaha. Sen sjunga med kören och sen inget mer. Eller, grillning? Skillnaden mot alla andra år är att Sara kommer hit, hihi. Jag har kommit på att jag egentligen itne gillar själva Valborg. Jag gillar att det ger oss ledigt, men inte själva firandet. Det har inte vart någon särskilt bra dag idag.

Förra året denna dagen var bättre, då badade vi för första gången det året i Skärsjö, sen hem till mig för att packa inför underbara Paris. Jag saknar, men tröstar mig med klassfesten som är påväg att bli av.

Vad ska du göra ikväll?



Varför är Valborg så tråkigt för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0