Monday, you can fall apart

Måndag igen, wiiiie. Hade svenskaredovisning om min kära bostadsort, hahah, det gick väl okej, men tydligen så sa jag "typ" hela tiden, utan att tänka på det. Ajaj, sen var det natur & vi fick reda på proven, 40/42, sviiiiiinbra, värsta nöjd! Fast humöret förstördes ganska snabbt av matten, där vi gick igenom samma sak en hel lektion, & vi som fattade bara satt typ! Sen var skoldagen slut, vi gick den traditionella rundan, sen bar det av till stationen. Satt & snackade med A & N hela vägen, sen gick vi hem till mig & glodde gamla bilder, jag saknar Paris med underbara 9a. Satt & snackade minnen en bra stund.

                            

de 2 sista bilderna är tillägnade min kära vän Jakob.

9a under sin bästa tid, tack för den resan underbaringar <3

Kommentarer
Postat av: jakob

va inte jag med eller
;)

2008-02-04 @ 18:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0