nu är det höst

Hur bor du: i ett stort grått hus på en backe
Brukar du komma i tid: för det mesta..
Hur lång är du: runt 1,70 typ
Kan du laga mat: endel, men försöker bli bättre!
Vad jobbar du med/pluggar du: jag är arbetslös & grymt rastlös....letar jobb som en tok
Vad har du på dig just nu: tights (alltid), linne & kofta
Har du någon fobi: har utvecklat en liten lätt fobi för spindlar på senare tid
Hade du en bra kväll igår: jättetrevlig, var på halv åtta hos amanda med tjejerna
Vilket är ditt senaste inköp: massa porslin & sånt nödvändigt på IKEA
Din favoritdryck på morgonen: klurigt, brukar inte äta på morgonen..eller dricka. men kanske juice då
Var fick du dina senaste pengar ifrån: födelsedags/IKEA-pengar från mami & papi på födelsedagen
Har du sovit i din egen säng inatt: jaa, så skönt.
Vad hade du sönder senast: ett glas, i torsdags...men det var faktiskt inte mitt fel!
Vem snackade du med senast: pratar i detta nu i telefon med becka haha
Varm favoritdricka: te oftast, ibland varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten antar jag
Alkoholhaltig favoritdricka: just nu är jag förtjust i vin faktiskt, helst vitt
När gjorde du senast något riktigt dumt: oj, jag brukar inte göra så dumma saker (eller?) så kommer inte ihåg faktiskt
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: tjata! jag HATAR tjat. & kanske typ reta mig för tråkiga saker jag inte vill prata om, då blir jag riktigt sur
Någon jag stör mig på: folk som tjatar (haha)
Intressen: öh, jag har inga intressen...eller, gillar ju att hänga med folk, räknas det?
Senaste person du kramade: sara tror jag, eller becka
Senaste person du ringde: becka haha
Senaste person som ringde dig: maja, eller becka...nån av dem!
Vad drack du senast: juice hos sara, alltid juice hos sara!
Vill du ha barn: jodå, ett par stycken små knoddar vill jag allt ha
Längtar du till din nästa födelsedag: asså, ett år känns så långt borta...så inte direkt.
Har rakat dina ben någon gång: hahaha, nej aldrig
Är du sugen på något nu: grymt sugen på en rostad macka, får ta mig det snart
Attraheras du av män med skägg: asså skägg som i helskägg - NEJJJJJ, men kanske lite, eller stubb & sånt
Röstade du i det senaste valet: nej, då var jag inte myndig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det finns mycket jag vill ändra på, men jag gillar personerna i mitt liv
Vilken låt lyssnade du senast på: måste vart nån oskar linnros i bilen, 25 kanske..
Har någon annan sovit i din säng inatt: det var bara jag...och kenneth hahaha
Vad tycker du är äckligt: potatis!!! & typ saker med skum konsistent
Vilken svordom använder du mest? försöker att inte svära
Pratar du några andra språk? engelska är jag ganska bra på, sen kan jag liiiiite italienska
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "tyck synd om mig nu"
IKEA idag, wiiiiiii är lite exhalterad över att kolla lägenhet imorgon. Hoppas hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0