lady gaga

Sjukaste grejen - imorgon ska jag & Sara se Lady GaGa i Stockholm! Haha, värsta impuls men ska bli helt underbart. Är taggad! Hade myskväll igår hos Tommy med Ekis, Becka & Andy, kollade på fin romantisk film, och pratade långt in i natten haha. Skitbra när det är skola dagen efter....fick reda på att Becka är en fjäril, Tommy är en skogsman (manlig man) och jag en blomma i öknen (?!) haha. Sov gott men för lite, segat hela dagen i skolan och på jobbet. Nu ska jag hinna packa, duscha & fixa det sista inför imorgon. Efter Stockholm blir det grill hemma hos mig lördag, blir nog mys! Försöker se det positivt, livet är ju faktiskt ganska fint ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0