who says

Vilken stressig vecka! Hela söndagen bestod av PA-arbete, måndagen likaså, tisdagen chillade jag med det och vi ordnade överraskningsfest för Aidin. Grymt lyckat, han anade ingenting och blev aschockad när vi kidnappade honom! Haha, hela kvällen/natten var fin, tycker så grymt mycket om de människorna! Onsdag var det inga lektioner alls utan bara massa PA hela dagen, usch så stressande. Efter skolan - ännu mer PA. Kunde inte sova, vilket resulterade i extrem trötthet idag. Uppe med tuppen för att göra klart det sista på PA innan skolan började, och nu är det inlämnat. Preliminärt, men iallafall. Är nöjd, nu tänker jag ta en paus från det och koncentrera mig på andra läxor PLUS att ta det lugnt, känner mig stressad ända in i märgen. Imorgon är det bara en lektion, sen helg! Tänker inte göra ett skit i helgen mer än att besöka Högskolan i Jönköping med klasskompisarna, resten av tiden tänker jag sooooova, plugga, kolla på filmer och spela bra musik på högsta volym. Skönt med chill.
såhär har jag sett ut i princip hela veckan - skjortan & brillorna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0