my oh my

Nähä, i helgen blev det inte mycket chillat för mig inte. I fredags blev det impulsiv filmkväll i Tranås med tre tjejer, me like! Lördags var jag uppe med tuppen, och åkte in med ett gäng fina från klassen till Jönköping. Skulle kolla Högskolan tänkte vi, jaha jaha. Börjar med att dörren på bilen går sönder, haha, fortsätter med att jag & Ida hamnar på Pedsex istället för föreläsning, sjunger fyllevisor och dricker läsk, fortsätter med massa shopping (jag som inte skulle köpa något...) och avslutas med en lunch på Coffee House by George. Efter denna heldag är det bara hem och duscha, sen iväg på klassfest. Kvällen avslutas på Babar med massamassa dans & trevligt folk. Hemma runt 4-tiden, sover till tre nästa dag...ganska förstörd dag. Jobbade en snabbis på KS och sen på bion. Snabba Cash såg jag, hem och slockade tidigt. Vilken helg. Hann nog inte med några läxor alls om jag ska va ärlig, det som jag planerat in så fint! Sammanfattningsvis fin helg.

Denna veckan är egentligen också lite stressig, har redan märkt av det. Historieinlämning tills på fredag som krånglar, symöte med projektet imorgon & så min provjobbning på Mistat på eftermiddagen. Håller tummarna för att veckan ska gå bra, jag som är så nipprig jämt. Åt vårens första glass utanför Ica idag, i solen med brillorna på. Fint. Nu måste jag nog städa innan jag kvävs av dammråttor här inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0