when will i learn?

Snart är första veckan över, känns helt okej ändå förutom att vi har sjukt mycket läxor redan. Lite skönt med rutiner och schemat är jättebra nu. Började veckan skitbra med kort dag i skolan och sen fika med de härliga efteråt. We like. I tisdags stannade jag, Becka & Sara kvar i Tranås och fikade (igen) haha, bara för att liksom. Har letat efter ett par stövlar hela veckan men det känns hopplöst. Vill ju bara ha mina gamla, haha, kräsen. Idag slutade jag tidigt och åkte hem med halv 12-bussen, grymt skönt fast lite tråkigt. Har inte gjort mycket sen dess, pluggat lite italienska och kollat på Vänner typ. Ikväll ska jag träffa Sara & Becka, wii.
Har ringt Mistat nu också (äntligen!) och ska skicka CV till dem. Måste ju bara skriva ett först...hm, är inte bra på't asså. Får jobba med det efter maten och imorgon massa. Nu blir det förhoppningsvis lite mer pluggande om jag bara orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0