vi lever i vår egen värld

Gårdagsnatten var MYS, haha, Sara, Becka, Ekis, Tommy & Aidin var här och sov och kollade på film. Det blev först PS. I Love You och sen Paranormal Acitivty. Sista filmen - inte okej. Fattade inte mycket och tyckte inte alls om den! Menmen, när filmerna var slut var också popcornen det och vi blev uttråkade. Sara försökte berätta läskiga saker men det gillade vi inte, så vi tog raggarunda i Aneby, wiiiii. Blev ingen lång tur för det var sjukt halt! Väl hemma hos mig så gjorde vi oss iordning för att sova typ, men efter en stund av fotande och chill så fick någon den fina idéen att vi skulle ut i snön - utan kläder. Bra idé, verkligen. Det slutade med fyra väldigt kalla ungdomar utanför en låst dörr. INTE kul. När vi äntligen fick komma in och värma oss var det grymt skönt. Somnade väldigt sent, 4 kanske, efter mycket skratt och lite irriterade miner också. Vaknade sex timmar senare, inte det minsta utvilade men flummiga. Jag & Sara hade vääääldigt roligt, haha. Blev mys och frukost, sen en film till. Haha, denna gången blev det Raise Your Voice, inte bra enligt mig. Alldeles för förutsägbar och sliskig, men helt okej morgonfilm. Klockan han bli ganska mycket, och sen skjutsade jag hem dem till Tranås. Där köpte jag & Sara massa flöt och hämtade Stina. Sen dess har vi suttit här i min soffa och ätit, pratat, kollat på Bonde Söker Fru, ätit lite mer och sen när Becka kom så blev det ännu mer flöt och prat. Det lär bli så resten av kvällen...imorgon ska vi till Jönköping med massa folk...hm, det är Sanel, hans kusin, Aidin, Tommy, Dzejnan, Sara, Becka, Stina & jag. Vi ska bada massor och sen gå på stan och käka, och sen antingen bio eller film hemma hos mig. Får se, helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0