u have no idea

Fin dag igår! Sovmorgon först, med dusch och frukost, sen åkte jag & Sara in till skolan. Skjutsade folk till Bredstorp och satt sen i cafeterian ett tag med massa härliga, haha. Fick för oss att fika så åkte upp till Wienerbageriet där vi käkade pannkakor! Gott som bara den, sen gick vi lite på stan. Resten av skoldagen var tråkig, haha, men sen åkte vi hem till Aneby, jag, Sara & Becka, och hämtade ut mitt körkort! Wiiiiii, så himla roligt, nu slipper jag gå runt med min lilla lapp i fickan jämt! Sara & jag åkte en sväng till stan för att kolla på lite saker till deras nya hus. Kollade lite på A6 också, fikade på IKEA och åkte hem. Blev senare än vi trott, haha, men kul var det! På kvällen sen åkte vi in till Tranås för att kolla på film hos Andy med lite folk, bra film säkert fast, vad vet jag..? Somnade efter typ halva kanske och var halvvaken lite då och då...väldigt olikt mig! Fast grymt skönt. Kom hem väääldigt sent och sov till 1 idag. Har inte hunnit med något vettigt än och kommer väl troligtvis inte göra det nu heller. Funderar på att gå på caféshowen som är nu om en halvtimme men tror inte jag hinner...får se, helt enkelt. Ikväll är jag osäker på vad som händer men antagligen någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0