när man ser att det blöder, ja det är först då det gör ont

Har äntligen kommit igång lite och får saker gjorda! Igår, söndag, städade jag, lagade mat, hjälpte mamma, jobbade, pluggade lite, var ute med hunden & ändå hann jag typ slappa också. Asskönt! Brukar ju inte direkt vara så effektiv av mig, haha, men under press så! Idag har jag hunnit med skola, fika med Becka, Meshe & Robin, plugga svenska & skriva CV, är nöjd! Nu har jag en liten paus innan jag tar tag i religionen & engelskan, men det känns ändå bra. Jag har ett flow, liksom. Undrar hur länge detta varar, haha! Skickade äntligen CVt idag med till jobbet jag sökt, känns som en vikt lämnat mina axlar. Nu gäller det bara om de hör av sig men jag håller tummarna! Ska också börja ta tag i PA:t på allvar denna vecka medan orken finns kvar, måste komma någonstans med detta.
Melissa Horn - Med Ena Foten Utanför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0