fikaberoende

Kära nån, har fikat varje dag denna veckan, varje gång med varierat folk. Kul! I måndags var det Gotteriet med Becka, Meshe & Robin, tisdags Skafferiet med Becka, Sanel & Dzejnan, idag Bakfickan med Sara & Aidin...haha, känner mig lite lätt flötig. Men, vem bryr sig, egentligen? Grymt mysigt är det iaf! Har inte varit jätteaktiv med läxor och sånt igår och idag, men ska ta tag i det imorgon på hålet tänkte jag. PA:möte först, wiii, måste prata med Gittan om faktumet att vi inte kommit någonstans...otroligt kul. Har egentligen inget kul att berätta, ligger just nu och skriver med Alexander på msn, haha, lyssnar på otroligt bra musik och smsar. Roligt. Kommer nog inte kunna sova än på ett tag om jag känner mig själv rätt, haha. Mamma & pappa är förresten mina favoriter idag, de har tillfälligt fixat mina skor tills jag hittar ett par andra - cred! Nu - några avsnitt av Vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0