dag 4

Inte mycket skola idag alls, åkte till Jönköping med lite tokar vid 11-tiden. Helt otippat hittade jag min balklänning! Jag som bara skulle hämta inspiration....haha! Så kan det gå, är väldigt nöjd iallafall, det var en enkel modell och en jättefin färg så jag är nöjd. Ida hittade den perfekta klänningen också, helt stört perfekt! De andra kollade på många olika men kunde inte bestämma sig, haha. Efter mycket provande åkte vi till A6 och handlade lite. Fick med min några linnen, tofsar och en skinnjacka hem. Inte illa pinkat! Det roligaste som hände där var nog att Sara crackade för hungern och tog ett bett från Idas kycklingmacka! HAHA, gissa om jag är stolt att jag inte gav efter? Men lär göra det imorgon, mat ser ju så gott ut! Efter stan vad jag hos Sara en stund, vi badade i deras gigantiska badkar och kollade på film. Fick verkligen anstränga mig för att inte somna, men såklart slumrade jag lite då och då...hm. Nu ska jag inte göra något mer alls idag, bara hänga med mina föräldrar och lägga mig tidigt. Blir upp tidigt imorgon för att gå till Vårdcentralen, kuul. MEN efter det ska vi allt ha kul, wiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0