dag 3

Förvånansvärt nog klarar jag hela den här fasta-grejen ganska bra. Åt ganska mycket frukt första dagen, andra trappade jag ner och idag har jag bara ätit ett päron! Wii, synd att vi bara ska hålla på till fredag. Eller, kanske bra. Humöret och hungerkänslorna går sådär upp och ner, inte jättekul alla gånger. Igår var jobbig, när man var lite sådär små-yr hela dagen och inte kunde koncentrera sig...fast idag har varit värst hittills, med både huvudvärk, magont, stelhet och sömnighet. Känner mig lite som en zombie, men har mina moments. Ingen speciellt har hänt egentligen idag, skolan var jobbig och mådde så dåligt att jag åkte hem tidigare. När mamma kom hem ville hon åka till Eksjö så jag följde med. Köpte äntligen nya skor, behövdes verkligen. Blev lite annan skit på rean med, haha, alltid kul att handla. Imorgon ska jag, Pernilla & Sara till Jönköping för att testa lite balklänningar, ska bli roligt, haha! Får se hur det går i detta snöoväder men det ska nog gå bra, kul att komma iväg lite tycker jag. Har ingen aning om vad jag vill ha för balklänning så tänkte skaffa mig lite inspiration. Får hoppas det blir bra, lediga sen fredag och då har vi planer. Frågan är bara, vad vi ska göra men det löser sig alltid när man är med gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0