visste ni...?

att jag vill - testa philips diet, verkar jättebra. verkligen.
att jag har - världens flummigaste dag med sara idag, we like!
att min senaste kyss - inte var nåt speciellt, haha.
att jag lyssnar mycket på - melissa horn!
att jag funderar på - hur jag o sara ska klara oss själva..
att jag pratar – i falsett samtidigt som jag skrattar just nu hahaha
att jag inte gillar – potatis. sorgligt men sant.
att min första riktiga kyss – är glömd för länge sen..
att jag avskyr när folk snackar - om sånt de inte har nån koll om.
att kärlek är –  det som bygger upp och förstör människor.
att jag gillar – mina vänner, mest. 
att jag alltid kommer att – ha dålig humor!
att jag är förälskad i – ingen alls, and I love it.
att sist jag grät var – idag, av kylan, haha. 
att min mobiltelefon är – pappas gamla, som stänger av sig utan anledning ibland. hm..
att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag ALLTID. minst en gång.
att innan jag går och lägger mig – lyssnar jag på musik och läser, smsar ofta med, haha.
att idag har jag - haft ett pissigt italienskaprov, skrattat massor med sara & typ ordnat min framtid!!
att jag just nu tänker på - perny and our roadtrip, wiii. 
att i kväll ska jag – till becka, sen kanske prillan ska sova här hoppas vi!
att i morgon kommer jag – förhoppningsvis skratta lite till, laga mat åt matvraken och gå på konsert.
att jag hoppas – att jag & sara löser detta. våran framtid ett år framåt, wiiii.
att jag verkligen vill - ha massa pengar så allt löser sig, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0