nattuggla

Nämn något som gjorde dig glad igår: träffa familjen lite

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov väldigt gott

Vad gjorde du för 15 min sedan: vek ihop mina nya ikea-lådor

Det sista du sa högt: godnatt, vi hörs imorgon

Det senaste någon sa till dig: ja, vi hörs, sov gott - typ

Vad har du druckit idag: vatten & cola

Vad var det senaste du åt: kyckling & nudlar på soya

Vad var det senaste du köpte: förutom lådorna & en ny hylla var det nog en milkshake

Vad är det för färg på din ytterdörr: grön haha

Vad är det för väder hos dig nu: solen har börjat gå upp haha

Godaste glassmaken: pecan!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej

Sover du tungt: nja, kanske

Drömmer du mardrömmar: det gör jag

Trivs du med ditt jobb: just nu är det ganska okej

Favoritklädsel: tights, linne & stor skön tröja

Favoritlåt just nu: resurrection fern - iron & wine

Vad ser du om du tittar till höger: mina fina lådor haha, & barbordet som är en enda stor röra

Vad gör dig glad just nu: musik, familj & faktumet att jag har ett jobb, iaf månaden ut

Vad ska du göra härnäst: ska väl försöka sova antar ajg

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: lite halvdeppig, & så är jag på fixarhumör!

Favoritgodis: choklad i alla former

Kläder just nu: bara trosor, ska ju sova

Sommarplaner:? sommaren har väl typ gått men inte gjort något speciellt

Hur många kuddar sover du med: en just nu, den andra has gone missin'

Spelar du något instrument: jag försöker spela piano & gitarr, haha

Morgon eller nattmänniska: given nattmänniska

Vad är viktigast för dig: min familj & mina vänner

Är du kittlig: som bara den, speciellt på halsen haha, usch

Snarkar du: jag hoppas inte det, har däremot fått veta att jag stönar i sömnen (?!)

Stjärntecken: jungfru

Äckligaste insekten: spindlar!!!!

Längtar du mest efter just nu: längtar faktiskt inte efter något just nu, kanske att få jobb i norge?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0