tråkig lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23, nästan 24

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? hmm, sara kanske? 

3. Hur lång är du? runt 169

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Goya's Ghosts

5. Vem ringde du senast? sara

6. Vem ringde dig senast? andreas

7. Hur löd ditt senaste sms och till vem? nomuch, film typ. sj? till ekis

8. Föredrar du att ringa eller skicka smsa? ringa!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta 

10. När såg du senast din mamma? för några timmar sen

11. Vilken ögonfärg har du? massa färger, grön-blå-grå

12. När vaknade du idag? runt 11-tiden någongång 

13. Vilken är din favoritjulsång? gillar inte julsånger direkt

14. Vilken är din favoritplats? trodde aldrig jag skulle säga det, men...tranås!

15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte riktigt

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? då är jag ensamstående mamma med två barn, jobbar heltid och gillar livet

17.
Vad skrämde dig om natten som barn? knakande ljud i vårat hus


18.
Vad fick fick dig verkligen att skratta senast? amanda igår på kick-biken!

19. Hur stor är din säng? 110 eller nåt

20. Har du stationär eller bärbar dator? en bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? oftast med

22. Hur många kuddar har du i sängen? för tillfället bara en, eftersom den andra gick sönder haha

23. Hur många landskap har du bott i? bara här i småland

24. Vilka städer har du bott i? endast aneby, denna fina lilla by

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? konstig fråga, men det är jag väl för det mesta

27. Vilken är din favoritglass? B&J

28. Vilken är din favoritefterrätt? älskar brownies

29. Tycker du om kinamat? det är väl helt okej

30. Tycker du om kaffe? tycker om och tycker om, jag dricker det

31. Vad dricker du till frukost? juice oftast

32.  Sover du på någon särskild sida? somnar på mage, vaknar på nån sida

33. Kan du spela poker? kan försöka, men inte vinna haha

34. Tycker du om att Mysa/Kela? det gör väl alla?

35. Är du en beroende människa? en mycket beroende människa

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? yes, nettan!

37. Vill du ha barn? ett par små knoddar vill jag gärna ha

38. Kan du några andra språk än svenska? jag är rätt bra på engelska, sen håller jag på o lära mig italienska för tillfället

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej


40. Föredrar du havet eller en pool? havet är lite för kallt för mig, så pool

41. Vad spenderar du helst pengar på? leva livet, just nu haha

42. Äger du dyrbara smycken? ett eller två kanske

43.Vilket är ditt favorit program på tv? är en sucker för serier, haha, så de flesta såna

45. Vem är den roligaste människan du känner? roligaste är svårt att säga, tycker mina vänner är ganska roliga

46. Sover du med gosedjur? hahah just nu sover kenneth hos mig!

47. Vad har du för ringsignal? nån random

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? jag tror det

49.
Flirtar du mycket? är en ganska blyg tjej haha 

50. Kan du byta olja på bilen? hm, ge mig lite tid så

51.
Har du fått fortkörningsböter någon gång? faktiskt inte :D

52. Vilken var den senaste boken du läste? hm, måste varit before i die

53. Läser du dagstidningen? oftast inte

54. Prenumererar du på någon veckotidning? inte just nu 

55. Dansar du i bilen? givetvis! nästan lika roligt som att dansa i sängen

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? p3

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? jobbtider för nästa vecka i min kalender

58. När var du i kyrkan senast? oj, kommer inte ihåg. påsk kanske

60. Vem var/är din favoritlärare på din skola? leif!

61. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt för dig? mina vänner,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0