leave unsaid unspoken

Usch, vad jag sovit idag. Kan nog bero på att jag inte sov på bussen...somnade inte bara på biologilektionen utan också direkt när jag kom hem vid 3. Inte bra, men det sjuka är att jag fortfarande är skittrött! Kommer somna som en stock snart. Slutade jättetidigt idag egentligen, 10 i ett, men tog inte halv 2 bussen utan satt med på Amanda & Majas bildlektion istället, nais! Så himla duktiga människor det finns, grymt att man kan måla så fint. Var tvungen att spela massa gitarr när jag sovit för jag var så inspirerad haha! Nu segar jag, har städat lite faktiskt. Fast bara lite. Tänkte fixa designen, men orkar inte idag. Fattar inte vad det är med headern som inte funkar?! Har lagt upp bilden i photobucket, kopierat in länken men inget händer. SKUMT. Borde väl egentligen skicka efter mina bilder från Fuji med men måste välja 8 till, vet inte vilka det ska bli...usch, palla.

som rubriken säger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0