if that's alright

Fin helg, igen. Hade mysig pick-nick med Andreas & Jennifer efter skolan i fredags, vi hann fånga det sista av solskenet på en äng med en bäck och några hästar precis intill.. MYS! På kvällen sen så gjorde jag & Andreas världens största scones, pallade inte ens äta en halv, haha! Men goda var de, och vi myste upp stämningen genom att använda massa av hans fina grejer. Typ; den lyxigaste tekannan, finaste faten, de mest antika kopparna. Asmysigt! När vi var proppmätta sen kände vi för att gå en sväng så vi hälsade på Jennifer som hade pysselkväll med Lena, haha, blev kvar ganska länge...

Lördagen var seg, gjorde typ inget. På kvällen sen stod valet mellan Jönköping & Tranås, och efter många om och men så blev det Tranås. Åkte in med Jalle, Linus och Natha, men det var bara jag & Linus som stannade hos Maja, haha. När vi väl var där var inte partystämningen så hög, vi satt och käkade apelsin o löste korsord xD När Albin kommit sen så åkte vi till Alex, där Sara & Bellis var, dansade och skrattade ganska mycket! Haha, efter det var det dags för Strandbaren, mötte upp Mirre & Izza utanför. Dansade, pratade och skrattade tills de stängde därinne, och sen var det hem som gällde.

Imorse blev det en tidig morgon, var i kyrkan typ kvart i 10 för att förbereda söndagsskolan, och sen kom barnen. Gick bra för att vara första gången :) Vi har hand om de allra minsta, och de är så himla mysiga! Haha, sen var det kyrkkaffe, och sen käk hemma. När vi hade ätit gick jag för att vila, och det slutade med att jag sov fyra timmar! Haha, så kan det gå...när jag vaknade blev det städa KS, ett måste. Har också hunnit plugga italiano och haft HLR med mamma, hon har sin första kurs imorgon så familjen var hennes testgrupp. Lite lätt oseriöst, men lärde mig något nytt iaf. Nu ska jag sova, trött som bara den trots den långa middagsluren...natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0