g-r-e-a-t

Jaha, nu har jag gått och blivit sjukt också. Kanske är det svinis, vem vet? Mår skit just nu iallafall, fryser, hostar, svettas, huvudvärk. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Har sovit mig genom större delen av eftermiddagen, nu ligger jag här istället. Orkar inte göra något alls, så har satt på lite Grey's-avsnitt för att försvinna bort. Funkar ganska bra. Blir ingen skola för mig imorgon, skulle nog egentligen inte gått idag heller efter att ha hostat hela natten, men ibland är man ju dum. Hatar att vara borta från skolan, man missar så mycket. Speciellt nu, när vi börjar med så mycket nytt hela tiden..

Som vanligt är det perfekt timing - med min födelsedag på torsdag, skolfoto & tjejmiddag på fredag och utgång på lördag. Får ge mig sjutton på att bli frisk fort, helt enkelt. Annars, jaa, får jag väl göra allt detdär lite halvsjuk. Det kan ju inte skada, så mycket. Nu ska jag nog titta vidare, får se hur jag mår imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0