vuxenpoäng!

Måste börja med att säga att jag plockat några vuxenpoäng idag! Inte nog med att jag tog tag i att gå till banken (det är stort för mig!) så skaffade jag mig både dosa & VISA-kort när jag var där. Känner mig oerhört mogen. Sen så började dagen ganska bra med, provet som jag fasat för gick faktiskt bättre än jag förväntat mig, nu väntas bara resultaten! Faast, efter det gick det bara utför och nu deppar jag. Blir så deppig när det regnar.

Firar att jag inte behöver (okej, kanske behöver men skiter i det!) plugga så ska jag ligga hemma hela dagen och VILA. Behöver verkligen det, är jämt trött nu för tiden. Sover så sjukt dåligt..bajs. Jaja, nu blir det chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0