time to give you more than your poor bones could ever take

Usch, vilken början på veckan. Igår i skolan var det hemskt, efter blev det bättre när jag hängde hos Becka & pluggade större delen av kvällen. Idag började dagen med religionsprov, vet i sjutton hur det gick. Skönt att det är gjort iaf! Sen var väl resten av skoldagen helt okej, hade en jobbig stund men de finns ju. Stannade kvar efter jag slutat (halv 1..) till 5 då sista teorilektionen var. Dödade tid med Becka en stund, och när hon stuckit pluggade jag lite inför biologiprovet nästa vecka....ambitiös?!

Förresten, idag är också pappis 46e födelsedag, så grattis! Vi firade innan när han kom hem från Ödeshög med paket & tårta. Nu ska jag sova, så jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0