swinging higher than our savior

1. Jag har insett att min senaste kyss var....ett misstag.
2. Jag lyssnar på....iron & wine hela dagarna. jämt. lite ray la montagne med.
3. Jag pratar....kanske för mycket? fråga nån som känner mig.
4. Jag älskar/tycker om....min familj, såklart. & så vänner. & mitt rum!
5. Min bästa vän är....grym. fattar precis vad jag menar när jag inte ens vet om det själv.
6. Min första riktiga kyss var....ganska offentlig.
8. Jag avskyr när folk frågar....för personliga frågor. alla behöver inte veta allt!
9. Kärlek är....fint, antar jag.
10. Någonstans, tänker någon på....mig? man kan ju hoppas.
12. Jag kommer aldrig....bli en känd bloggerska. SO WHAT?
13. Jag är hemligt förälskad i....johnny depp. fast det är inte så hemligt.
14. Sist jag grät var....det ganska jobbigt.
15. Min mobiltelefon är....dum i huvudet.
16. När jag vaknar på morgonen....snoozar jag. alltid.
17. Innan jag går och lägger mig....borstar jag tänderna och sätter upp håret.
18. Just nu tänker jag på....att jag gillar mitt nya bord. mycket. & annat oviktigt.
19. Bebisar är....söööta, för det mesta. något som beckis snart ska få också! (inte på det sättet, men typ haha)
20. Idag ska jag....duscha.
21. Ikväll ska jag.... det är iofs kväll nu men ska ta mig en macka, läsa igenom biologin en gång till, chilla.
22. I morgon kommer jag....göra oerhört dåligt ifrån mig på både svenskan & italienskan, men så är livet.
23. Jag vill verkligen vara....glad & sprallig, men det går väl inte alltid superbra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0