i live in the future

Åh, fredagen som var nu var nog segast på länge. Åkte in tidigt (fast jag hade sovmorgon..), satt & segade på bildlektionen och försökte plugga biologi men blev hela tiden att jag pratade massa med Maja. Sen var det fysik, Becki följde med, vilket börjar bli en vana... SEN slutade jag. Ganska sjukt, ganska skönt. Ingen idrott, ingen slöjd. Synd, också. Var grymt taggad på bollsport, och att sy klart bodyn men...man kan inte få allt. Var med lite på en bildlektion till innan jag fick stressa till bussen som sjutton, soooov så himla gott. Hemma segade jag hela dagen, orkade ingenting alls. Umgicks med familjen lite, senare på kvällen ringer Becka & hon fick med mig till gymmet..klockan halv 8 en fredagkväll, inte konstigt att vi var ensamma. Men det var skönt, kände sig duktig när man gick därifrån sen.

Lördag sen var det gå upp tidigt och åka till Rosenlund med lite galet folk; Martin, Album, Maja, Linda & Becka. Blev lyckat, dock badade vi inte så mycket. Satt mest i bubbelpoolen, solade och satt i bastun, haha! Sen åkte vi hem dirr, alla var sjukt sega. Hemma käkade vi, sen barnvaktade jag Mattias på kvällen. Becka, Martin & Album höll mig sällskap en sväng, sen kom Natha med. Kollade lite på Vänner och bara satt, skönt. Somnade väääldigt sent pga msn, inte bra alls!

Imorse var det söndagsskola tidigt, så var uppe i ottan igen. Förberedde en timme innan mötet med folk nere i kyrkan, och sen kom barnen. Gick  ganska bra, var fler än det brukar vara! Pratade lite med dem, och sen lekte vi med modellera. Underbart, hade glömt hur kul det är med barn. När de var trötta på det så lekte jag & Molly med dem, jagade dem, lekte gömma nyckeln, bar på dem, kittlades, ja allt vad man kan hitta på. Sen åt vi pizzabullar, och de gick hem. Var helt slut, och sen bar det hem för att vara trevlig mot gäster också. Haha, efter att vi ätit somnade jag dirr ute hos mig. Nu har jag precis vart nere & städat KS och ska börja plugga biologi, eller borde. Ska nog bara sitta lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0