god made the automobile

Oj, sämst eller?! Tänkte uppdaterat i söndags men orkade inte lägga in bilder så sket i det. & nu är det tisdag, shit. Iaf, fredag & lördag vart det partay, klassfesten var så himla gooooo! Dock lyckades fina tjejer skada sig medan de dansade bugg, haha. Blev ingen utgång senare pga humör. Söndagen var lugn. Igår var det en sån himla skrattig dag! Jag & Majo skrattade konstant typ åt allt, helt sjukt...och idag. Ja, vad har jag att säga om idag? Har vart så himla seg och trött och inte vetat riktigt vart jag ska ta vägen. Var tvungen att stanna kvar i Tranås trots att jag slutade halv 1 så var lite sur, men efter körlektion och massa umgås med Mimmi & Sara var det bra. Ganska seeeeg teorilektion med senare, fast Maja & Tommy muntrade upp mig med fina teckningar haha! Nu är jag så himla trööööött och vet att jag måste öva italiano och orkar inte. Skit. Ska bara ligga och mysa lite till.......bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0