even the best fall down sometimes

Ganska tråkig måndag till att börja med, matte är inte favoritämnet. Efter biologi, där vi återigen fick sticka oss själva och ta prover på vårat blod, så åt vi på Ica. Två korvar och dricka: 20 spänn. Som hittat. Sen religion, där det blev het debatt. Var längesen jag brann så mycket för att få säga något den timmen, men blev inte mycket tid. Intressant att höra andra vinklingar och åsikter tycker jag, men frustrerande. Italiano, körlektion, Motala. Mycket trevligt, var där med Becka & Tony för att fota Becka inför en konsertaffisch. Träffade en jätteduktig fotograf vid namn Leif O Pehrson. Fick lära mig mycket om ljussättning, och hur viktigt det är för en bild! Mycket mer jobb än man tror runt omkring, väldigt intressant. Nu är jag hemma iaf, sitter och diskuterar viktiga frågor såsom evolutionen och våran existens med Alexander. Känner mig rätt så smart, fast ganska dum med. Hm. Morgondagens religionstimme lär bli intressant. Har äntligen kommit in på kristendomen. MÅSTE hinna plugga imorgon, biologiprovet måste ju gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0