please, remember me, as in the dream

Vilken helg. Vilken sjuk helg. Eller - vilken vecka. Jaja, i vilket fall välbehövligt med lite ledig tid för nöjen och vila. Har lyckats vara i Jönköping tre dagar i rad...sista gången var i fredags, och då var det fest! Förfestade hos en kille uppe vid Elmia, det var roligt faktiskt! Sen åkte vi vidare till Centrum, mycket folk & helt okej musik. Kvällen slutade i en buss full med Anebybor, det var nais! Hela lördagen tog jag det lugnt, tills det var dags att tagga igen för Halloweenfest i Tranås! Åkte först in till Maja där det dansades, käkades & skrattades några timmar. Vi var sjukt snygga som Spice Girls måste jag säga..när klockan började bli mycket drog vi oss till Statt & dansade tills fötterna gjorde väldigt ont. Mycket trevlig kväll :D

Söndagen har varit väldigt lugn, det enda vettiga jag har gjort är att städa KS & strykt några plagg...resten av dagen har jag chillat, kollat lite på Vänner, vart ute & gått, hängt med Sara & käkat onyttigheter... Inte bra :D Haha, men imorgon börjar allvaret igen, usch. Första lektionen på schemat måndag morgon är matte. Ser inte fram emot det, men ska bli skönt att få rutiner igen, och snart bli klar med körkortet!

Kommentarer
Postat av: ssss

väldigt fin blogg höre du :)

2009-11-02 @ 22:30:23
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0