our endless numbered days

Fattar ingenting. Har sovit typ...hela eftermiddagen. Från och till, väldigt skönt måste jag säga. Inte så produktivt, men skönt. Låter omöjligt att jag fortfarande kan vara trött, men så är det. Imorgon är det matteprov, är ett mirakel ifall det går bra. Har så mycket annat i huvudet så jag kan knappt koncentrera mig! Usch. Jaja, nu blir det spellistan, sen försöka sova igen.

DAGENS VILL HA: ett par sköna jeans, och ny stickad tröja.
DAGENS LÅT: the trapeze swinger - iron & wine.
DAGENS PLANER: kanske gå ut & gå, eller försöka sova.
DAGENS BÄSTA: all sömn och drömmarna.
DAGENS SÄMSTA: att jag inte pluggat nån matte. fy.
DAGENS ROLIGASTE: min syster har börjat packa  till gran canaria. redan. helt galen!
DAGENS MISSLYCKANDE: att jag är så feg.
DAGENS KÖP: anton berg mörk choklad. helt underbar! 
DAGENS HUMÖR: depp, för det mesta. nu trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0