all we've got is questions, we'll never know

Asså, vilken riktig assvecka! (uttala ass som Jennifer alltid gör, detdär engelska). Sjukt mycket i skolan, och till råga på allt går jag och sjukar ner mig! Har försökt  ignorera det idag och det har gått ganska bra, alvedon är underbart. Ska försöka hålla mig frisk tills helgen åtminstone. Vill ju helst vara frisk lördag med, men skolan är faktiskt viktigare än fest. Faktiskt. Blev faktiskt en ganska bra skoldag after all, Toleransredovisningen kunde gått bättre, men skitsamma nu. Matte ska vi inte tala om, men inställd svenska var inte helt fel! Sista lektionen var fysik, vi fikade med julmust, pepparkakor & clementiner - mys. Efter skolan var det volleybollturnering där vi ägde NV, wiiiii, så gött! Sen hem, somnade....och gick till Andreas dirr på kvällsmat. Också mys. Sist nu Grey's hos Jen, konstigt avsnitt. Ska försöka sova mig lite friskare nu, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0