what you thought you need

Riksprov i kemi igår, need I say more?! Gick inte precis superbra, håller tummarna för att bli godkänd. När det äntligen var över åkte vi ut på raggarunda i Saras bil, köpte en wonderbaum till Simon som tog körkort igår! :) Sen blev det halv 12-bussen hem, har inte känt mig riktigt pigg de senaste dagarna och är det fortfarande inte. Väl hemma blev det käk och vila. På kvällen drog jag och Natha en film, ganska lustig, men jag hann inte se klart den. Nu är det onsdag, och jag mår lika dåligt som igår tyvärr.. Är ändå i skolan, vill inte missa massor. Funderar på att vara hemma imorgon om det känns likadant då.. Nu ska jag tillbaka till arbetet - skriver ett arbete till historian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0