then i could

Okej, vart tog solen och det ganska vindstilla vädret vägen?! Inatt blev det inte bra sömn, vaknade hela tiden typ och jag har hört att jag inte var ensam..många som sov dåligt inatt pga blåsten. Sen är det ju inte roligt att komma ut i det, och nästan blåsa iväg.. Sovmorgon blev det iaf, väldigt slapp dag i skolan. Mest betygsnack, sen allvarligt seriös lektion med FE, får panik på't. Kommer aldrig klara det. Nu är jag äntligen hemma iaf, har ringt runt massa om husvagn men kommer ingenvart... Träligt! Skulle vara så grymt kul att ha vecka 30. Hoppas det löser sig..

Just nu sitter jag med 400 polska kronor och 2350 tjeckiska, haha! Förberedd som sjutton för resan nu, i pengaväg iaf. Ska nog börja packa imorgon med. Är såååå mycket att göra, haha, men ska bli grymt kul. Ser verkligen fram emot det nu! Fast först helgen, den kommer nog också bli toppen tror jag :) Nu ska jag snart till Natha och plugga/äta våfflor/kolla på Grey's. M-y-s, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0