tell me how did you slip by?

Mysigt igår med Omega, inte jättemycket folk tyvärr men det funkade :) Kom hem hyffsat tidigt och sov som en stock. Städade KS imorse när jag vaknade (duktigt av mig!) och sen käkade vi Mors Dag-middag. Grattis alla mammor, förresten. Mamma fick en liten present av oss alla :) Sen käkade jag glass med Jennifer, sa hejdå lite fint. Nu sitter jag här och lägger in ny musik på iPoden, måste börja packa... för - imorgon åker vi! Så kuuul. Är verkligen taggad nu, äntligen! Den stora frågan är ju bara vad man ska packa, det är så svåååårt. Suck. Natha är här och hjälper mig genom att ligga och göra tester i gamla tjejtidningar i min soffa... Detta kommer gå bra känner jag. Stabilt.

Lite bilder från tjejmiddagen.

yäää vicka poser

såhär god var maten

hungrig amanda

bajskakan! sjukt godaste kladdkakan jag någonsin ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0