the calm before the storm

Åh, balen igår var himlans fin. Eller, själva stället de valt var svinfult (vad hände med badhotellet?!) och dålig plats hade jag med så inga bra bilder..men de som gick var så fina så. Och endel riktigt fina bilar med! Fick lite inspiration inför nästa år nu kan jag säga :) Efter balen följde jag & Emmy med Emelie hem och käkade. Sen gick vi vidare till en tjej som hette Sara, det var trevligt :) Blev ingen sen kväll för mig, för skjuts hem var det inte direkt gott om... Somnade som en stock och vaknade 12 timmar senare - fortfarande trött.. Inte bra, inte bra.

Gick ut och la mig i solen en stund och efter det har jag inte gjort en vettig grej på hela dagen. Ska ner och städa KS nu är det tänkt, sen blir det Grey's-reprisen hos Natha, och har vi tur kanske det blir pannkakor också.. Låter som en fin uppladdning för nästa vecka som kommer bli en mardröm. Usch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0