miracle at st anna



Var hos Erik och kollade på film igår, ruggigt bra! Vi såg Miraklet vid St Anna, helt...stört bra film. Längesen man såg en sån faktiskt. Väldigt lång var den också, så det blev inte mycket sömn inatt.. Vaknade ganska död imorse, men blev bättre efter frukost :D Ganska träliga lektioner, men på lunchen blev det mys på Wienerbageriet med Natha, Jennifer & Becka. Pannkakor är aldrig fel, haha! Sen blev det prov för min och Nathas del, så sjukt oseriöst! Satt och pratade massa, skämtade med Janne och diskuterade. Fick nån uppgift med sen efter, ska tydligen göra ett projektarbete....hur vi nu ska hinna det! Suck.

Efter skolan drog jag in till Jönköping för att förnya mitt pass, så nu är det gjort. Hemskt att ta passfoto, är ju helt omöjligt att bli bra! Pappa & jag tog en glass påväg hem med, gottans. Nu blir det snart Grey's hos Natha, traditionen. Ska bli kul, är väldigt rastlös för tillfället. Vill bara ut och göra något, men ingen är på som vanligt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0