L-A-M

Ett ord som beskriver mig ganska bra just nu. Sitter i skolan och bara...sitter. Känns som att det är tisdag, vilket suger! Vill ju ha fredag och stämning och party och folk och bra humör! Får hoppas att allt detta kommer ikväll. Har varit uppe med Nathalie och käkat korv på Ica nu precis, gott som bara den men av det blev man bara ännu lamare. Usch. Tråkigt väder är det också. Har kanske inte nämnt att jag var i stan igår? Skulle tagit passfoto men det blev inget med det tyvärr. Han iaf köpa tre linnen på H&M och hårklämmor. Resten av kvällen pluggade jag, och tog en paus för att promenera med Becka. Suuuuuck, fortfarande lam. Kan inte hålla fast i nån röd tråd när jag skriver, förlåt om du orkar läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0