how much further

Måste säga att trots roliga drömmar verkar detta bli en riktig mardrömsdag. Försov mig så är sjukt skabbig nu, hann inte ens kolla vilka kläder jag tog på mig, än mindre duscha och sminka mig.. Mysigt, verkligen. Nu mår jag illa, vilket inte känns sådär jättebra eftersom det är några timmar kvar att vara kvar.. När jag kommer hem idag vet jag iallafall vad som väntar, och det innefattar en stor varm säng, ett par raggsockar och myströjan. Något att se fram emot i denna trista gråa vardag behövs, förslag?!


Kommentarer
Postat av: PERNILLA

Jag älskar dig Miriam! Även om vi inte är speciellt tajta längre så kommer du alltid att ha en speciellt plats i mitt hjärta! <3

2009-05-19 @ 18:19:04
URL: http://perniiillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0