complainte de la butte

Tjejmiddagen igår var mysig, satt och snackade om allt mellan himmel och jord till typ 12, sen blev pensisarna trötta! Haha, så det blev sova tidigt, grymt skönt! Tidigt uppe imorse sen med, stan med mamma, Molly, Natha & Becka. Hittade mycket av det jag behövde, t.ex. ett par sandaler, shorts, puder, diverse smågrejer och en morsdagspresent. Sen lite jag inte behövde också, men så blir det ju alltid :) De andra hittade också lite de letade efter, så vi kom hem nöjda! Har legat någon timme i solen nu, grymt skönt. Ikväll har jag tillslut äntligen bestämt mig för att gå på Omega. Jag hoppas det blir bra nu, när jag velat så länge. Ingen fest för mig ikväll inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0