catchin' up

Dåligt bloggande på sista tiden måste jag säga, men ni fick ju fina mjölbilden att titta på så länge :) Gillar den! Iaf, snabbgenomgång nu på vad ni missat; i torsdags så var det fest i Tranås, vi var hos Åsa och grillade (jag & amanda iaf..) och träffade folk. Efter några timmar så gick vi ner på stan för att träffa ännu fler, blev inget SMNV-möte vid tranan men det tar vi nästa fest! Sen blev det hemfärd i postbilen, haha. Vaknade i ottan - klockan nio - nästa morgon för att frukosta hos Andreas, med Jennifer, Erik & Martin. Det var mysigt, alla var ganska trötta och det var inte precis världens godaste flingor, pappa...bättre till nästa gång! Senare åkte de lite longboard/skateboard och jag fotade. På eftermiddagen solade jag hos Jennifer, och sen åkte hon, jag + Natha ut och fiskade. JAG fick första fisken, Natha två andra småttingar, och Jennifer lyckades med bravaden att bli av med linan. En stor ful gädda, antagligen. Mycket prat. Senare kollade vi på film och gick och la oss tidigt.

Lördagen..jaa, då var det släktgrej som gällde. Min ingifta farbror har fyllt 40 så vi firade honom, ganska trevligt :) På kvällen var jag så slut att jag somnade runt 11, helt sinnes! Vaknade tidigt nästa dag, och då åkte vi till stan. Hittade två nya necessärer, fina. Dock inget annat, ganska tråkigt. Ska beställa lite från H&M ikväll tänkte jag, lite basplagg bara. Idag har dagen mest bestått av skola och plugg inför stora riksprovet i kemi imorgon... Kommer väl gå som det går. När jag & Amanda var så gott som färdigpluggade så kom Sara & Mimmi för att hämta oss, mysigt! Vi + Natha åkte till Gränna och gick runt i hamnen. Kallt som tjyven, men roliga bilder fick vi. Köpte glass/godis/frukt och åkte hem. Mycket prat om klassen i bilen, HAHA. Nu ska jag läääsa min bok, och sen sova som en stock. Måste vara laddad imorgon. Sov gott.

Wow om ni orkade läsa allt, lite rörigt och mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0