aimin' at you

Bra Grey'skväll igår! Köpte jordgubbar och smälte choklad, need i say more?! Helt sinnes. För en gångs skull var Becka med oss nördar, haha. Hem och pluggade lite efter det, men det blev inte mycket. Somnade med boken över huvudet.. Inte så bra morgon, åt alldeles för mycket och på idrotten sprang vi terrängbanan.. Då önskade man att man inte ätit frukost! Gick helt okej att springa, stannade iaf inte en enda gång. Wehey. Sen var det äckligt prov, hoppas att det gick bra, kan vara VG eller IG, ingen vet än. Nu är det snart webdesign, sista lektionen nånsin. Måste bli klar med min hemsida, får se hur det går..

Håller på att döda lite tid på Facebook nu, gjorde nåt test med vem jag passar och denna texten kom upp: När det gäller kärlek så söker du ett ideal, men blir besviken när det inte stämmer. Du söker stabilitet, men samtidigt vill du ha någon som inte håller dig fast. Passade så sjukt bra på mig, haha, blev lite skrämd. Ikväll hoppas jag det händer nåt, är lite rastlös. Har nationella i matte C imorgon, men pallar inte plugga. Matte är så svårt att plugga till tycker jag. Bättre att slappna av istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0