shut your eyes

Jaha, KS-städandet gick ju riktigt dåligt verkligen. Eller - det gick inte alls. Har haft massor att göra, så bara hann inte liksom.. Blev stan med pappa sen, vi köpte en ny hylla till mig och en annan sak :) När jag kom hem så kom kef hit, vi kollade på OC (!) och åt massa godis! Så nu har jag ganska ont i magen, usch. Ska börja packa ner allt som är på mitt skrivbord i lådor, det är nog ett evighetsjobb. De som sett mitt skrivbord förstår vad jag menar - sjukt mycket grejer! Så lär ju vara klar om nån vecka, haha! Tanken är att vi imorgon ska montera bokhyllan och ta bort skrivbordet.. Får se, hoppas verkligen det blir bra. Så nu blir det Rachael Yamagata, Sara Bareilles och The Kooks på hög volym, puss på dem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0