she's talking in a language i don't speak



Igår blev det efterlängtade House, haha, därav den roliga bilden! Är en riktig sucker för det programmet faktiskt.. Innan det blev det som sagt gymmet, fast jag sög. Sjukt hårt! Har inte tränat där på ungefär en månad, och det känns som om jag har tappat allt! Usch för det, så nu blir det allvar med det igen. När jag kom hem så stod min hylla där i mitt rum, helt färdig! Så tack pappa, grymt. Sålde skrivbordet gjorde vi också, så för de pengarna blir det shopping på fredag :)

Vet inte om jag har sagt det, men på fredag blir det Linköping med kef guz. Bec ska nog också med, och eventuellt några fler. Om allt går som det ska blir det först seriös shopping, och sen bio! Män som hatar kvinnor sägs ju vara bra, så den ska vi nog se isåfall. Så det ska bli kul, hoppas jag :) Har gjort en sjukt lång lista på grejer att köpa inför sommaren; typ en helt ny garderob känns det som! Haha, fast det mesta är på H&M, så det blir inte så dyrt. Grymt bra affär tycker jag.

rubriken syftar på kef, som sitter här och läser en text på flytande franska! grymt, dock fattar jag absolut nada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0