seffle

Sämst på att blogga i helgen, lessen! I lördags var vi ett gäng hos kef för att titta på Robinson (som för övrigt sög!) och umgås. Efter ett par timmar där drog vi ut i postbilen och roade oss; man kan inte ha tråkigt i postbilen! Haha, sen hälsade vi på Linus en sväng. När jag sen gick och la mig runt 2-tiden kunde jag verkligen inte somna..och vid 5 var det dags att gå upp. Usch, grymt jobbigt, men skönt när man väl vaknat. Jag och pappa drog iväg mot Värmland runt 6-tiden, och jag fick köra myycket stor del av vägen! Gick grymt bra, förutom älgarna jag nästan körde på! Hahaha, värsta safarit, vi såg hur många djur som helst. Väl framme så flyttade vi Ingrids grejer, handlade, städade iordning nya lägenheten och hälsade på henne på sjukhuset. Idag ska hon flytta in, så hoppas hon tyckte om de. Påväg hem på kvällen så blev det typ snöstorm, som pappa kallade det. Grymt svårt att köra, och det tog en massa tid längre att komma hem..

Så, igår var jag hemma runt halv 1-1, och däckade direkt i sängen! Imorse bara klarade jag inte av att gå upp, så det blev en heldag i sängen.. Precis vad jag behövde, nu är jag laddad och fit for fight igen! Hoppas på att det blir den traditionella promenaden med kef ikväll, kul och träffa någon efter en heldag hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0