remember that time

Nu sitter jag här i världens typ stökigaste rum! Hela mitt skrivbord är nästan tömt på grejer, men istället ligger de utspridda i hela rummet.. Inte precis i lådorna som jag hade planerat. Men så är livet, hihihi, och jag ska inte klaga för det är ganska roligt att rota bland gamla grejer! Man hittar både fina, och inte lika fina minnen... Ett fint exempel - min loggbok från sjuan.. SJUKT mycket minnen! Sen finns också lådor med mina rosa smycken (xD), foton på diverse personer, gamla kollegieblock och annan skit. Jennifer sitter också här på golvet framför mig nu och berättar om diabetes. Bredvid mig sitter Becka och berättar om nån sjuk dröm hon haft, haha. Ganska mys faktiskt, trots att det är måndag. Får se om vi tar våran klassiska promenad senare, beror på ork..

Innan idag så hände en historisk grej.........vi köpte ett våffeljärn! Så nyss åk vi våfflor, mumsigt! Så dagens ros går lätt till min mamma, hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0