onödigt långt inlägg

Veckans tråkigaste lektion är igång igen - webdesign. Idag handlar det om ljud, och det finns inte ens hörlurar till alla. KUL, verkligen. Sitter här och fattar inte ett skit. Aja, skitsamma. Snart blir det ju hem en liten sväng, och ikväll blir det tillbaka till Tranås. Ska ha vårt första föräldramöte + föreläsning inför Toleransresan. Grymt skoj, tycker jag. Asså, inte själva mötet, men resan sen! Gaaah, hela SMNV + NV i Tyskland, Tjeckien och Polen. Kan inte gå fel. Kommer nog också bli grymt jobbigt, att se koncentrationslägren och andra platser.. Usch, men ändå något det känns som om man måste göra.

Dystra tankar idag, haha, kan bero på matteprovet innan som gick sämst! Jag skojar inte, det gick verkligen inte alls. Synd som sjutton, men skönt att det är över nu. Bara en lektion kvar denna veckan nu, webdesign imorgon också. Skööönt. Fredag får vi se vad som händer, Petter från Gbg kommer ner till Aneby så kanske ska va med dem en sväng. Lördag så börjar ju Robinson, och då tänkte vi ha tjejkväll! Glo på Robinson o sitta o snacka hela natten - låter ganska soft. FAAST nästa morgon ska jag upp klockan fem, för att åka till Säffle. Min gammelfaster ska flytta, så jag och pappa ska hjälpa henne med det. Ser faktiskt grymt fram emot det, av många anledningar. För det första - jag ska få köra dit! Det är lååångt dit, så bra övningskörning, haha. Inte så jättestora vägar, och förhoppningsvis inte så mycket trafik en söndagmorgon klockan sex, så det kommer nog bli super. Sen så var det längesen jag träffade Ingrid, så ska bli kul. För det tredje längtar jag efter att få umgås med pappa. Vi umgås inte så mycket, så en heldag däruppe blir nog superkul.

Grymt långt inlägg, gött om nån orkat läsa såhär långt. Nu har han slutat prata, så ska nog fortsätta med mitt projektarbete. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0