lång lista

Lovar du att vara ärlig? Yää 
Du heter: Miriam 
Smeknamn: Mirre (hatar't
Låt som när du är ledsen sörjer till? Coldplay - The Scientist. 
Beroende av: Inget spec 
Vem behöver du mest just nu: Oh, jag behöver vem som helst. Är pratsugen.
Vad tror folk om dig? Hm, det vet jag inte faktiskt. Ganska tråkig kanske?  
Stämmer det? Ibland.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon. 
Vad säger du för att imponera på någon? Jag försöker inte imponera, då blirre bara fel haha. 
Hur imponerar man på dig? Lätt som en plätt, var bara charmig. 
Brukar du skratta för dig själv? Jämt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Ciao! Har vart en sväng i jönköping. Du då? Jag skrev ju till dig på msn xD” 
Var bor du? Aneby
Trivs du där: Gillar läget 
Äger du några converse: Hm, två par kanske
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Pälsdjur, gräs och lite annat
Har du haft sex idag: Nej 
Nästa mål i ditt liv: Att inte slösa upp hela måndens studiebidrag första veckan 
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer.. Oftast "Heeeeeeej!" 
Vem ringde du senast? Becka
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle komma hit 
Antal timmar sömn inatt: Sju kanske 
Sov du ensam: Yää
Brukar du komma i tid: Helt okej ofta.. 
När mår du bra: När jag umgås med folk jag gillar
När blev du fotad senast: Hmm, några dar sen kanske
Hur känner du dig nu: Grymt trött och opepp på skola imorgon
Vanligaste färg på dina kläder: Svart!
Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter! 
Vad saknar du: Nån att mysa med och några tusenlappar
Hade du en bra kväll igår: Yää fika hos kef var mysigt
Favorit dryck på morgonen: Varm choklad, ibland juice 
Rakar du benen: Yes
När brukar du oftast gå och lägga dig: Hmm, vardagar runt 11-12
Är du blyg? Ganska, beror på vem jag är med
Sysslar du med någon idrott: I skolan
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är mysigt, men mail är smidigt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tvek
Har du spytt offentligt: Ja 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hmm, spänna mig på gymmet antagligen, och gå runt och vara allmänt manlig. Flörta med alla tjejer 
Är du nöjd med ditt liv: De duger
Är du bortskämd: Tvärtom! 
Vad gör du i morgon: Går i skolan och på modevisning 
Vad är det värsta du vet? Potatis, grönsaker och blöta fötter
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på vilken vecka, men ofta grymt mycket i början  på månaden, och inget i slutet 
Vad behöver du just nu? En varm dusch, sällskap och bra musik 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet faktiskt inte
Vad längtar du till? Sommaren!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Yää cash 
Vad använder du för shampoo? Olika, just nu VO5 eller nåt 
Vad är det finaste du fått? Ett kort från min syster, grymt gulligt
En speciell dag du minns: Åh, finns så många. Nån från i somras kanske, alla kvällar var typ bra 
Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om mina vänner och min familj 
Om fem månader: Fyller jag 18 och lever livet
Du samlar på: Böcker, kanske?
Gröna eller röda äppeln: Båda, beroende på humör 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Varierande
Gillar du golf: Ingen åsikt om golf faktiskt
Vilken tid gick du upp idag: Vid 8 (!)
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja 
Har du strumpor på dig nu: Yää
Vad ska du göra ikväll: Duscha och sova 
Är det okej att gråta: Klart det är okej, alla gråter 
När grät du senast: I lördags
Laddar du ner musik och film från Internet: Det händer
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa grymt mycket saker
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Bryr mig inte så mycket, bara det är skönt 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Varierar, 12-1 kanske
Har du piercing: Bara i öronen
Vill du gifta dig: Någon gång 
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Det händer ibland, t.ex imorgon 
Är du bra på att laga mat: Makaroner och köttbullar äger
Gillar du att dansa: Det är kul, ja
Är du flygrädd: Hmm, inte direkt
Hur vig är du: Grymt ovig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. En kall cola är inte helt fel ibland heller
Vilken är din favoritglass:Jag gillar allt med choklad 
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat, men tvivlar starkt
Vad äter du helst när du ser på film: Chips!
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Beror på, klart man blir rädd när tandläkarn tar fram stora borren!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls
Vilken ögonfärg har du: Blågröngråa typ
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt 
Biter du på naglarna: Tyvärr 
Hur ofta tränar/motionerar du: Inte tillräckligt ofta 
Senaste låt du hörde: She Has No Time - Keane 
Vad gör du på helgerna: Olika, ofta mys, fest och roliga upptåg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0