i'm finding every reason to be gone


Sara Bareilles med låten City, grymt bra. Härlig känsla, liksom. Nu ikväll har jag varit ute med kef och gått, i två timmar! Vi börjar bli bra på dethär med promenader tycker jag! Nu har jag lite skav efter mina strumpbyxor (fråga inte), och måååååste verkligen plugga. Ändå sitter jag här och skriver och facebookar. Hopplöst fall! Imorgon är  det veckans värsta dag igen, usch. Men mitt mål är att inte deppa ihop utan göra det bästa av dagen, för jag ska inte vara depp. Se det positiva i saker måste börja göras - ska bli lika positiv som Bec. Eller, försöka iaf, haha! Godnatt för ikväll, och lyssna på låten för sjutton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0