i'll let you spend the night

Vem missade att det var våffeldagen igår?! Inte jag iallafall, haha. Vi firade med våffelfest på kvällen med redigt goa människor och grymt mycket våfflor. Mysigaste på länge faktiskt, dock får man ganska ont i magen efter sex våfflor(det är ju faktiskt bara våffeldagen en gång om året!).. Efter alla våfflor blev det klassiska Grey's hos kef - bra avsnitt! Sen gick jag tillbaka till Andreas, och vi + Oskar, Martin & Alex drog Hajen (med stort H!). Vi skrek nog ikapp allihopa vill jag påstå, haha. Klockan tre sen låg jag säker i min säng, och imorse var det liiiiite svårt att gå upp. Men; här sitter jag nu, i skolan.

Har inget att göra fram till tjugo över 11, så det blir lite nördande antar jag. Sen idag har jag skönt nog inte planerat något, men vi får se vad som händer. Vill fota och redigera, men det funkar ju aldrig att komma in på pappas dator när jag har tid och lust, så redigeringen ligger lite på is.. Snart, lovar jag, att ni ska få se några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0