i want you to hold me anyway you can

Måndag och ny vecka - jag vaknade faktiskt inte på fel sida som jag brukar på måndagsmornar idag, haha! Ganske seg dag, men får hitta på något roligt ikväll tänkte jag. Måste ju plugga ekonomi med, men det får gå fort.. Eventuellt en promenad med kef? Vi får se hur det blir.

Ni som ofta läser min blogg (ja, alla ni därute!) har kanske märkt att kef är ett namn som används ofta, och ni har säkert legat sömnlösa flera nätter i streck och undrat vem det är! Men nuuuu behöver ni inte vänta längre :) Kef (eller kef gus som vi kallar henne) är smeknamnet på Jennifer, haha. Hon kommer snart att skriva ett gästinlägg här i bloggen, så håll utkik! Jennifer är för övrigt singel.

Kommentarer
Postat av: Kef Guz

HAha! Jag tror jag dööör! Självklart att det kommer ett gästinlägg;)

2009-03-09 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0