i know that it's your soul, but could you bottle it up?

Ännu en onsdag nästan slut, underbart! Imorgon är det torsdag, och sen helg! Gaaaah, vad härligt. Veckan har gått hyffsat fort iallafall tycker jag, inte lika segt som vanligt. Eller, nu kanske jag ljuger. Idag var en seg dag i skolan, men hemma har det gått fort. Snart ska jag till kef och kolla på Grey's, våran fina onsdagstradition, haha. 

Ni som känner mig vet att jag planerar mycket, men att det oftast inte blir som jag planerar, haha! Nu har jag lite planer igen, men vetisjutton hur det ska gå med dem. Helgen - filmkväll och fest. Nästa vecka ska jag leva på en sak, haha, men vad säger jag inte :) Sen nästa helg så blir det nog fest igen, om allt går som det ska :) Hoppas nu nästa vecka blir som den ska, håller alla mina tummar! Ska ta en powernap innan kef kommer tror jag, hörs senare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0