götebooooorg!

Denna helgen asså, denna helgen. I fredags så åkte vi direkt till Linköping efter skolan, blev lite shopping (väldigt lite), och sen gick vi mest runt och softade. Det var jag, Nasha, Bec, Kef & Ibbe. Käkade gjorde vi också, och sen skulle vi dra hem tänkte vi. Så blev det inte! Först gick inte tåget när vi trodde det skulle, sen var tåget inställt, sen var ersättningsbussen sen som tusan. SEN fick vi sätta oss på bussen och åka hur länge som helst för att komma till Tranås. Docl väldigt mysigt att åka buss. Kvällen slutade med Albin, Becka, Amanda & Joel och en konstig film. Vi somnade i soffan, haha.

Igår så vaknade jag tiiiidigt, för att åka in till Nässjö med mamma & Kef. Köpte ett par sommarskor, nöjd som attans! Väl hemma sen degade jag mest, och sen gick jag till Albin. Mer degande där. Bec & Martin kom, och på något vänster så fick vi idén att göra en idiotresa. Platsen blev Göteborg! Så, vi packade in oss i Willes postbil (!) och körde iväg! En himla lång och rolig bilresa verkligen :D Haha, när vi var framme så åkte vi till Willes sköna kusin Petter, och hämtade honom. Resten är historia, och nu är vi hemma igen! Grymt, grymt bra helg verkligen. Imorgon är det allvar igen, men det ska vi nog klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0