fucked up-kemi

Åh, vad vi hatar kemi. Det suger verkligen, blööö. Provet är nu efter italienskan, och det känns inte som om jag kan ett skit. Röv. Jaja, jag ska va5ra positiv idag - det är ju fint väder! En riktig klyscha, jag vet, men jag blev sjutton glad av att gå ut i morse. Tänk er själva - Jason Mraz låt Butterfly i ipoden, solen i ögonen. Man måste typ bli glad ju! Positiv inställning är min nya grej, lätt! Allt blir så mycket lättare om man tänker på dem positivt.


grymt skön bild, han ser ut som Hugh Grant.

Förresten så har jag inte skrivit det än, men igår hände det roliga grejer. Sara, sötnosen i min klass, och Amanda (en annan Amanda) tog körkort! GRYMT kul, helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sant så sant, men ska alltid försöka tänka postivt :D Ibland är det jobbigt men då är det bara att bita ihop, det klarar vi! haha

2009-03-19 @ 15:52:40
URL: http://kottbullemacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0